Selamat! Siti Nurhaliza Hamil Anak Kedua

Rabu, 02 Desember 2020 - 16:27 WIB
loading...
Selamat! Siti Nurhaliza Hamil Anak Kedua
Siti Nurhaliza. Foto/Instagram
A A A
JAKARTA - Kabar bahagia datang dari penyanyi asal Malaysia, Siti Nurhaliza. Siti mengumumkan kehamilan keduanya melalui unggahan di Instagram.

Pelantun "Cindai" ini membagikan tiga potret hitam putih dirinya. Ia tampak anggun mengenakam baju motif bunga seraya memamerkan perut buncitnya.

( )

"Alhamdulillah. Hari ini 1 Desember 2020, saya dan suami membuat pengumuman resmi mengenai kehamilan saya yang sudah berusia 4 bulan," tulis Siti.

Siti meminta doa netizen agar kondisi bayi yang dikandungnya sehat dan diberi kelancaran hingga waktunya melahirkan. Istri Datuk Khalid Mohammed Jiwa ini bersyukur kembali diberi anugerah kehamilan selepas melahirkan putri pertamanya.

"Saya amat bersyukur atas karunia Allah ini, anugerah yang sangat berharga kerana saya diberi peluang untuk hamil selepas Siti Aafiyah berusia dua tahun lebih," tulis Siti.

( )

Sebelumnya, Siti Nurhaliza cukup lama menantikan kehadiran anak. Setelah 11 tahun menikah dengan Datuk Khalid, Siti baru melahirkan anak pertamanya, Siti Aafiyah, pada 19 Maret 2018.
(tsa)
Baca Berita Terkait Lainnya
Copyright ©2024 SINDOnews.com
All Rights Reserved
read/ rendering in 0.1872 seconds (0.1#10.140)