Merry Christmas, Ini Kumpulan Ucapan Selamat Natal 2021

Jum'at, 24 Desember 2021 - 16:30 WIB
loading...
A A A
"Semoga musim Natal mengisi rumah Anda dengan sukacita, hati Anda dengan cinta dan hidup Anda dengan tawa. Mengucapkan Selamat Natal dan kami berharap dapat melihat Anda di tahun 2022."

9. May the good times and treasures of the present become the golden memories of tomorrow for your lovely family, just as our childhood memories of Holidays past are such happy recollections now. Wishing you lots of love, joy and happiness. Merry Christmas!

"Semoga saat-saat indah dan harta saat ini menjadi kenangan emas masa depan bagi keluarga tercinta Anda, seperti kenangan masa kecil kita tentang Liburan masa lalu yang menjadi kenangan bahagia sekarang. Semoga Anda banyak cinta, sukacita dan kebahagiaan. Selamat Natal!"

10. They say the best of all gifts around any Christmas tree is the presence of a happy family all wrapped up in each other. Wishing you a very Merry Christmas surrounded by your precious family, and many blessings for the coming year.

"Mereka mengatakan yang terbaik dari semua hadiah di sekitar pohon Natal adalah kehadiran keluarga bahagia yang semuanya terbungkus satu sama lain. Semoga Anda sangat Merry Christmas dikelilingi oleh keluarga Anda yang berharga, dan banyak berkat untuk tahun mendatang."

11. "Christmas is a season for kindling the fire for hospitality in the hall, the genial flame of charity in the heart. Thank you for graciously hosting us this Christmas season. May the rest of your year remain merry and bright".

"Natal adalah musim untuk menyalakan api keramahtamahan di aula, api amal yang ramah di hati. Terima kasih telah menyambut kami dengan ramah di musim Natal ini. Semoga sisa tahun Anda tetap ceria dan cerah."

12. Whatever is beautiful. Whatever is meaningful. Whatever brings you happiness. May it be yours this holiday season and throughout the coming year.

"Apapun itu indah. Apapun yang berarti. Apa pun yang membawa Anda kebahagiaan. Semoga menjadi milik Anda di musim liburan ini dan sepanjang tahun mendatang."

13. To a joyful present and a well remembered past! We raise a glass to you this Christmas all the way from [insert your location]. Best wishes for a Merry Christmas and a magnificent New Year.
Halaman :
Baca Berita Terkait Lainnya
Copyright ©2024 SINDOnews.com
All Rights Reserved
read/ rendering in 0.2156 seconds (0.1#10.140)